mandag 23. april 2012

Sakte men sikkert..

Grunnarbeidet fortsetter, sakte men sikkert..
Det var ikke store forandringene siden fredagen, da jeg var på tomten tidligere i da for å se. Men sakte men sikkert, nærmer de seg mål. Ingen hastverk uansett nå som vi måtte rundt med nye nabovarsler allikevel.
Ja, forresten! Glemte å si hvor flink jeg har vært i helgen. Tok runden rundt til alle fremtidige naboer på lørdag for å få de til å signere på endringene.
2 av 3 var hjemme, og signerte, og sistemann(siste damen..) var jeg innom i går, og hun signerte og.
Da gjenstod kun våre naboer med bostedsadresse i Oslo. Der ble det avtalt møte i dag, og dermed var det i boks også!
Må egentlig si at det har vært veldig hyggelig å faktisk få hilse på naboene:) Da tomtene ble lagt ut for salg, var det flere som måtte ligge i telt (i en uke) for å sikre seg en tomt. De hadde jo derfor hatt muligheten til å hilse på hverandre før, mens vi, som kjøpte tomt av noen som lå i kø, har derfor ikke hilst på noen..
Flaks var det også at to av våre nærmeste naboer som vi grenser til, har gutter som er - gjett?
3 år! :) Snakk om perfekt!!
I tillegg sier ryktene at det komme mer enn 10 stk 2010-barn:) Emilio er 2010 gutt, og Matheo 2009.
Trenger jeg å si at jeg gleder meg??:))

2 kommentarer:

  1. Så herlig at det blir mange jevnaldrende barn der! Husker nabolaget jeg vokste opp i hadde jeg mange jevnaldrende, og vi hadde mye gøy :)

    SvarSlett
  2. Ja, det blir helt nydelig! Utrolig gøy for guttene at de får jevnaldrende i nabolaget, i oppveksten :))

    SvarSlett