fredag 27. april 2012

Grønt lys!

Da fikk vi grønt lys fra kommunen, så til uken braker det løs! Siden det fort kan ta noen dager å få vedtaket fra kommunen, fikk vi tillatelse muntlig slik at ting kan begynne til uken som planlagt :)

Tenker mye på kjøkkenløsninger om dagen, usikker på om vi skal droppe kjøkkenbord og heller ha en stor øy, eller om vi skal ha begge deler. Med begge deler blir det litt trangt, og litt liten plass til en øy med den størrelsen jeg ønsker.. Dropper vi bordet kan vi ha en stor og fin øy med spiseplasser.
Spisestue har vi også, så med en øy får man kanskje brukt spisestuen mer, det er min tanke.
Men mannen ønsket visst et kjøkkenbord.
Typisk det, han har ikke hatt en eneste mening under verken tegning av hus, innredning, farger, fasong eller noe som helst, helt til jeg fikk tegnet et forslag til kjøkken som jeg egentlig var storfornøyd med.
Da hadde han plutselig en mening:) Hehe, derfor føler jeg han må få muligheten til å bli hørt, for da lar han kanskje være å ha flere meninger senere..
Skulle tatt seg ut om han overtok prosjektet mitt ;) hoho, å nei.. Det kan vi ikke risikere.
Så kanskje det blir kjøkkenbord da.. Hmm :)

Nå er det fredagskveld på tv, etter 7k på mølla før jobb, ligger jeg nå strak på sofaen mens mannen synger sjørøversanger for barna:)
Godt å ha han hjemme igjen, det er helt sikkert og visst!

Legger ved bilde av den ene løsningen:)

2 kommentarer:

  1. Ville ikke hatt spiseplass og kokeplater på samme sted.

    SvarSlett
  2. Kanskje du vil utdype hvorfor? :)
    Tar gjerne i mot tips og råd, selv om jeg selv ikke ser ulemper med å ha platetopp der, tvert i mot!

    SvarSlett