fredag 13. april 2012

Grunnarbeid!

Da var dag 2 med grunnarbeid på tomten ferdig. I går rensket de hele berget og gjorde klart for å sprenge i dag. Da jeg kjørte forbi på vei til barnehagen, hadde de ikke kommet noe særlig lenger enn i går, men da jeg hentet guttene derimot... :) Da snakket vi andre boller! De hadde sprengt og fylt i en del steiner på den ene siden, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor stor tomta er, i tillegg til hvor høyt vi egentlig kommer i forhold til det opprinnelige terrenget! Men, jeg skal for all del ikke klage.
Er så gøy å endelig være i gang, fremgang siden forrige uke ;)

Første bilde av arbeid på tomten! Gøy :)

 Ser dere kumlokkene? Der går grensen til tomten vår, sånn cirka..
I dag så det slik ut: Sprengt!
Her står jeg like ved kumlokkene, som du ser rett til høyre i bildet.
Fylt på en del masser og planert ut på den ene siden.
Her står jeg nesten ved tomtegrensen.

Tror det blir bra jeg :)

De regner med å være ferdig i løpet av neste uke, det tar litt lenger tid enn det kunne gjort siden de tar 2-3 andre tomter i nabolaget samtidig.
Uansett kjempe spennende, selvom jeg skulle ønske at huset stod ferdig på et vips!

Nå er det endelig kveld her i huset. Akkurat ferdig med å rydde alle rom, satt på en klesvask og vasket min egen kroppeskropp også :) 
Flink? Oh yes.
Fullførte til og med ukens fjerde treningsøkt tidligere i dag. Det er ikke hverdagskost for å si det slik, men det skal det bli. For en liten stund hvertfall :) Føles deilig, kroppen liker å slite litt igjen.

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar