torsdag 12. april 2012

I'm back :)

"Endelig" var dagen jeg skulle begynne å blogge igjen kommet! :)
Hvor mye blogging det blir vil tiden vise, men jeg skal i det minste prøve å holde dere oppdatert på selve husbyggingen, så får vi se hva annet tiden rommer :)

I dag begynte grunnarbeidet på tomten, og jeg må innrømme at jeg kjørte forbi 4 ganger. Før klokken 16.00...
Det var nemlig veldig spennende å se fremgangen, for fremgang var det. De hadde planer om å renske tomten i dag, og sprenge i morgen. Innen en uke var alt klart, så får vi se hvordan det går etter det :)

Tankene i dag har ellers gått til planlegging av kjøkken. Ikke lett å bli enig med seg selv, er tross alt en stor avgjørelse å ta og målet er jo at alle 4 i husstanden skal bli fornøyde med løsningen. Hjelp! Så hvis det er noen som har gode råd med tanke på utformingen av kjøkken, tas de i mot med stor takk!

I morgen legger jeg ut litt bilder av tomten slik den ser ut nå, så kommer det plantegninger og litt annet spennende etterhvert!
God kveld til alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar